آنسوی هرچه حرف و حدیث امروز است...

بگذار عشــــــــق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با دیگری...

آنسوی هرچه حرف و حدیث امروز است...

بگذار عشــــــــق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با دیگری...

رنگین گمان...

یکرنگ که باشی،


زود چشمشان را میزنی،


خسته میشوند از رنگ تکراریت،


این روزها دوره ی رنگین کمان هاست…

زیر دوش...

شـبــهـــا زیــــر دوش آب ســــــــرد 


رهــــا میکـــنـم بـغـــــض زخـــمـهــایــم را 


در حالی که هــــمــــه میگویند : 


خــوش به حـــالــَــش … 


چه زود فــــــرامــــــوش کـــرد  

  

 

مرد...

ﺗﻦ ﻣﺮﺩ ﻭ ﻧﺎﻣﺮﺩ ﯾﮑﯿﺴﺖ
.
.
.
.
.
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺯﻣﺎﻧﻪ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﻣﺮﺩ ﮐﯿﺴﺖ

بغض...

خندیدن؛ خوب است، قهقهه؛ عالی است !!! 

گریه آدم را آرام می کند… 


اما …… لعنتـــــــــــ به بغـــــــــــــــض … !!! 

  

پ.ن:آدم های دلتنگ... 

 وقتی خیلی حالشون خوبه وخیلی میخندن...  

یهو سرشونو برمیگردونن 

 وبه یه نقطه خیره میشن 

 و بعد چشماشون پربارون میشه...

بزنم تو دهنش...

یعنی دلم میخودا اونیو که دوسم داره و بهم نمیگه...
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بگیرم یکی بزنم پس کله اش یکی بزنم تو دهنش بگم...

خونفهم من بهت احتیاج دارم اینروزا !

زربــــــزن دیگــــه :|
 
پ.ن:والاه...

وفادار...

در آغـــوش خودم هستـــم!  

مـــن خودم را در آغوش گرفتـــه ام…!  

نه چنـــدان با لطافتــــ  

نه چنـــدان با محبتــــ…  

امـــا  

وفـــادار….وفـــادار…. 

 

شاعر...

شعر ،

ردیف وقافیه نمی خواهد !

بوی آغوش تو ،

هر دیوانه ای را

شاعر می کند….!!!!