آنسوی هرچه حرف و حدیث امروز است...

بگذار عشــــــــق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با دیگری...

آنسوی هرچه حرف و حدیث امروز است...

بگذار عشــــــــق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با دیگری...

آن هم...

ادعای بی تفاوتی سخت است ! 
آن هم
نسبت به کسی که
زیباترین حس دنیا را
با او تجربه کردی ...

فرهاد...


تو لیلی نیستی 
من اما
مجنون حرف هات می شوم
دیوانه ی دست هات
مبهوت خنده هات
گل قشنگم
شیرین نیستی
ولی من
صخره های شب را
آنقدر می تراشم
تا خورشیدم طلوع کند
و تو
در آغوشم بخندی

یکی...


هزار بهانه می‌خواست
و
آمدن
یکی،
دلتنگت بودم...!

هیچوقت...

منتظر آمدن همه نباش،  

یک نفر...  

هیچوقت نمی آید! 

  

 

موریانه و چوب...

دلتنگی 


شوخی سرش نمی شود 


دلتنگی موریانه است و 


من هنوز آدم نشده ام 


من هنوز 


چوبی ام!  

 

 

چرخ و فلکِ چرا ها ...

ما زن ها 


چرخ و فلکی از چرا ها سواریم 


چرا رفت؟ 


چرا آمد اصلا؟ 


چرا؟ 


چرا؟ 


چرا نخندید!؟ 


... 

یکی بیاید تکانمان بدهد 


بگوید پیاده شوید 


"نبودن" 


مهم تر از "چرا نبودن" است!