آنسوی هرچه حرف و حدیث امروز است...

بگذار عشــــــــق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با دیگری...

آنسوی هرچه حرف و حدیث امروز است...

بگذار عشــــــــق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با دیگری...

بیاندیش...

هنوز بدرود نگفته ای،  

دلم برایت تنگ شده است...  

چه بر من خواهد گذشت؟!  

اگر زمانی از من دور باشی،  

هر وقت کاری نداری انجام دهی  

تنها به من بیاندیش...  

من در رویای تو شعر خواهم گفت!  

شعری درباره چشم هایت،  

و دلتنگی...! 

 

هوای بد...

به من یاد بد ه انسان مدرنی باشم...  

و هر بار که دلتنگت میشوم...  

به جای بغض و اشک   

تنها به این جمله اکتفا کنم که:  

هوای بد این روزها آدم را افسرده میکند...! 

 

بلد...

من 

هنوز  ندیدم، 

 

کسی رفتن بلد باشد و  

بماند! 

 

چرا...

وقتی کسی را دُور انداختیم،   

دیگر نباید سعی کنیم اشتباهاتش را تشریح کنیم   

و وقتی دنبال چراهای اشتباهات او می‌رَویم که 


هنوز او را کاملا دُور نینداخته باشیم...

بعضی...

 
 

 
 
بعضی ترانه‌ها را
می توان
بارها و بارها
گوش داد
 
بعضی انسان‌ها را
می‌توان
بارها و بارها
دوست داشت ..

فقط...

بعضی روزها
انسان فقط خسته ست

نه تنهاست
نه غمگین
و نه عاشق

فقط خسته ست

هستند...

بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند
پر از حس های خوبند
پر از حرفهای نگفته اند
چه هستند، هستند
و چه نیستند، هستند
یادشان
خاطرشان
حس های خوبشان
آدمها
بعضی هایشان
سکوتشان هم پر از حرف هست
پر از مرهم به هر زخم است !